Dario Sabol (klavir) i Dijana Bistrović (flauta)
četvrtak, 1.6.2023., 20h
Ulaz slobodan!

Dario i Dijana započeli su surađivati 2018. godine kao zaposlenici Glazbenog učilišta Elly Bašić. Osim nekoliko nastupa u školi održali su i zapaženi humanitarni recital u Sisku te seminar i koncert u Koprivnici. Iako ne rade više na istom radnom mjestu, ljubav prema glazbi i volja za zajedničkim djelovanjem nije nestala te svoju uspješnu suradnju proširuju i nastavljaju.

Dario Sabol svoje osnovno i srednjoškolsko obrazovanje završio je na Glazbenom učilištu Elly Bašić u klasi profesorice Ivanke Brkanović. Osim maturalne diplome, stekao je u toj školi i istinsku ljubav prema glazbi koju danas emitira kroz nastavu korepeticije, klavira i komorne glazbe na istoj instituciji u ulozi profesora. U pijanističkom, pedagoškom, a i sveopćem glazbenom rastu, napretku i sazrijevanju najveću je ulogu odigrao prof. Đuro Tikvica kod kojeg je 2011. diplomirao s odličnim uspjehom na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, a interes za komornu glazbu koji se rano u studiju pojavio, prepoznao je i najviše oblikovao prof. Pavle Zajcev. Dodatno znanje u ovim poljima, ali i literaturi solo pjesme, stječe i usavršava u klasi prof. Stephana Möllera na prestižnom Univerzitetu za glazbu i izvedbene umjetnosti u Beču. Netom po završetku tog poslijediplomskog studija 2013. godine, polaže audiciju za umjetničkog suradnika na Muzičkoj akademiji u Zagrebu gdje prvu akademsku godinu provodi na odsjeku za gudače, a iduće tri surađujući sa studenti(ca)ma flaute iz klase prof. Marine Novak. Nastupao je diljem Hrvatske, u mnogim europskim zemljama te na drugim kontinentima komorno surađujući, prateći zborove te kao član omladinskog orkestra. Tražen je klavirski suradnik, a osobito ga zanima komorna glazba.

Dijana Bistrović osnovnu i srednju glazbenu školu završila je u Daruvaru. Školovanje nastavlja na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Karoline Šantl – Zupan, gdje je i diplomirala 2017. godine. Za vrijeme školovanja sudjelovala je na mnogim natjecanjima iz flaute i komorne glazbe i osvajala brojne nagrade. 2016. je osvojila drugu nagradu na natjecanju Papandopulo i posebnu nagradu Hrvatskog društva skladatelja za najbolju izvedbu djela hrvatskog autora (Bruno Bjelinski: Dona Cupidis). Dobitnica je nagrade Hrvatskog glazbenog zavoda za nastup na tribini Darko Lukić 2020.
Za vrijeme studija redovito je sudjelovala u javnim projektima Muzičke akademije i započela suradnje s orkestrom Zagrebačke filharmonije, orkestrom Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, Simfonijskim orkestrom HRT-a, orkestrom Hrvatskog narodnog kazališta Ivan pl. Zajc u Rijeci te Hrvatskim komornim orkestrom, koje nastavlja i danas. Od 2014. članica je i Zagrebačkog ansambla flauta s kojim je ostvarila mnogo nastupa u Hrvatskoj i inozemstvu. Ansambl je 2018. snimio i svoj prvi nosač zvuka pod imenom Carrousel.

Svoje sviranje usavršavala je kod uglednih pedagoga: Emmanuela Pahuda, Philippea Berlnolda, Renate Penezić, Mateja Zupana, Marka Zupana, Hansgeorga Schmeisera, Gaspara Hoyosa, Jana Ostryja i Andree Olive. Intenzivno se bavi sviranjem i istraživanjem repertoara i mogućnosti piccolo flaute te se također usavršavala kod najvećih piccolista današnjce kao što su Jean – Louis Beaumadier, Nicola Mazzanti, Gudrun Hinze, Nicole Esposito i Jocelyne Filion – Kelch. Od travnja 2019. zaposlena je na mjestu I. tutti flaute u Zagrebačkoj filharmoniji.

PROGRAM:
A. Kabiljo: Prelepi Zagreb moj, iz suite „Putujuća flauta“

O. Taktakishvili: Sonata za flautu i klavir
I. Allegro cantabile
II. Aria
III. Allegro scherzando

B. Šipuš: Soanatina za flautu i klavir (posvećeno Božidaru Kuncu)
I. Allegro robusto
II. Adagio cantabile

M. Esih: Pikulir za piccolo i klavir

Francis Poulenc: Sonata za obou i klavir (obrada za piccolo flautu i klavir)
I. Elégie (Paisiblement, Sans Presser)
II. Scherzo (Très animé)
III. Déploration (Très calme)