Četvrtak, 16. veljače 2017. g., od 20 sati

 Galerija Centra 

TRIO  OSOR

Renata Penezić, flauta

Petar Kovačić, violončelo

Zarija Alajbeg Galuf, klavir

Program: J. Kaplan, A. Kabiljo, C. M. von Weber, A. Piazzola

Ulaz na koncert  besplatan.

P r o g r a m:

  • Josip Kaplan: Bodulski tanac – za flautu, violončelo i klavir

                                      Allegro moderato

  • Alfi Kabiljo:  Liburnijski trio – za flautu, violončelo i klavir

                                      Preludij

                                      Legenda

                                      Finale

Carl Maria von Weber:  Trio u g-molu Op.63 za flautu, violoncello i klavir

  • Allegro moderato: Scherzo 

                                               Allegro vivace

                                                Schafers klage

                                                Andante espressivo 

         Finale:  Allegro

          Astor  Piazzola: Fuga y Misterio

          Allegro

           Lento

           Tempo primo

 O   T r i u   O s o r:

Na poticaj gospodina D. Marušića, osnivača Osorskih glazbenih večeri, sastav u kojem sviraju: Renata Penezić – flauta, Petar Kovačić – violončelo i Zarija Alajbeg Galuf – klavir, nazvan je Trio Osor i pod tim imenom 2007. god. prvi puta uspješno nastupio na Osorskim glazbenim svečanostima. Članove ansambla povezuje želja za komornim muziciranjem, a posebice otkrivanje novih djela za ovaj ne tako česti, neklasični sastav. U širokom repertoaru koji se proteže od baroka do suvremenih autora i to mahom originalnih djela pisanih za ovaj sastav, nalaze se i djela domaćih kompozitora posvećenih upravo ovom Triu i praizvedenih na Osoru.

O   u m j e t n i c i m a  –  č l a n o v i m a  T r i a   O s o r :

…Najpohvalnijim riječima treba popratiti i nastup Trija Osor održan u crkvi Uznesenja Marijina 23.07. Na poticaj Danijela Marušića, koji je bio 1976. utemeljio i do smrti 2009. bio ravnatelj Osorskih glazbenih večeri, sastav u kojem sviraju flautistica Renata Penezić, violončelist Petar Kovačić i pijanistica Zarija

Alajbeg- Galuf nazvao se Trio Osor i pod tim imenom uspješno je 2007. nastupio na OGV. Ovogodišnjim su koncertom potvrdili da su u odličnoj formi i da ostvaruju vrlo pažljivo uvježbano zajedničko muziciranje u kojem dolazi do izražaja jednako njihovo pojedinačno tehničko umijeće kao i vrsno kontrolirano zajedničko interpretiranje odabranih djela….

…I dok su Hummelova i Matzova romantično raspjevana glazba razgaljivale srca, a flauta , violončelo i klavir stapali suzvučja u uvjerljivome skladu, Piazzolla je odzvučao razigranim ritmovima i čeznutljivom nadahnuću tanga, sve odsvirano pouzdano, tehnički suvereno i koncentrirano. Početak drugog dijela koncerta bila je praizvedba nove komorne skladbe Alfija Kabilja i ponovno smo se mogli uvjeriti u duhovito razigranu maštu skladatelja koji u ozračju istarskog idioma nalazi inspiraciju za tri kontrastna i u svakom od stavaka, Preludij, Legenda i Finale, krajnje razigranu kombinaciju glazbala.

I dok su okvirni stavci ritmički naglašeni, srednji, Legenda, ispjevava ‘priču’ težačkog truda i dalekih reminiscencija istarske prošlosti. Svakako je riječ o djelu koje će Trio Osor moći uključivati u svoj repertoar, a toplim zvucima flaute, pastoznim potezima gudala na violončelu i čvrstom podlogom klavira oduševljavati i buduće slušatelje. Nakon praizvedbe glasni je pljesak bio upućen jednako odličnim interpretima kao i prisutnom Alfiju Kabilju, kojega je posebno razveselila činjenica da su glazbenici završni stavak njegove Liburnijske suite odabrali i kao dodatak.                     

                                                                                                             Zdenka Weber, Hrvatsko slovo, 02.08.2013.

 

Renata Penezić – diplomirala je na ljubljanskoj Akademiji za glasbo u klasi Fedje Rupela (1994.).

Kao dobitnica stipendije Deutscher Akademischer Austauschdienst (DAAD) magistrirala je najvišim ocjenama u razredu Andrása Adorjána na Hochschule für Musik u Kölnu. Usavršavala se na brojnim majstorskim tečajevima i seminarima u inozemstvu (Velika Britanija, Francuska) kod glasovitih flautista kao što su Trevor Way, Pierre – Yves Artaud i Alain Marion. Već na trećoj godini studija postala je solistica flautistica Zagrebačke filharmonije. Uz djelatnost u orkestru podjednako uspješno razvija karijeru solistice i komorne glazbenice, surađujući s hrvatskim i inozemnim glazbenim umjetnicima i ansamblima.

Članica je ansambla Musica Viva od njegova osnutka 1998. godine. Gostovala je u Europi i na Dalekom istoku, a svestranost i širinu interesa potvrđuje izuzetno širokim repertoarom, od rane do suvremene glazbe. Redovito snima za Hrvatski radio, a ostvarila je i više zapaženih nosača zvuka, od kojih je Božićni koncert s ansamblom Musica Viva 2006. dobio nagradu Porin za najbolju izvedbu solističke ili komorne skladbe. Vodeći hrvatski skladatelji posvećuju joj svoja djela. Uspješnu pedagošku djelatnost razvija na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu. Održava seminare iz flaute i komorne glazbe u Hrvatskoj i Sloveniji. Članica je ocjenjivačkih sudova međunarodnih flautističkih natjecanja. Voditeljica je i utemeljiteljica, uz Tamaru Coha – Mandić, Zagrebačkog ansambla flauta.

 

Zarija Alajbeg – Galuf – diplomirala je 1991. u klasi prof. Ksenije Kos na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu, gdje se dodatno posvetila studiranju komorne glazbe kod prof. Andreja Petrača. Interes za komorno muziciranje odveo ju je do “ Scuole superiore del Trio di Trieste ” koju je apsolvirala kao stipendistica “United World College of Adriatic”. Tijekom cijelog školovanja sudjelovala je na brojnim seminarima i majstorskim tečajevima vrhunskih pedagoga u zemlji i inozemstvu  (R. Kehrer, E. Timakin, K. Taylor, D. Kraus, G. Veemayer, D. Grigorjan). Koncertna karijera Zarije Alajbeg Galuf posljednjih godina uključuje solističke i komorne recitale u sklopu Dubrovačkog ljetnog festivala i Osorskih glazbenih večeri, Bolskog, Hvarskog i Trogirskog ljeta te u koncertnim dvoranama u Splitu i Zagrebu. Imala je priliku koncertirati i u Italiji, Švicarskoj, Danskoj, Njemačkoj i Nizozemskoj. Djelovala je kao umjetnički suradnik na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, kao i na ljetnim seminarima Tria Orlando u Sorentu te M. Hayashija i K. Botvaya u Grožnjanu. S flautisticom Anom Domančić snimila je kompaktni disk “ Francuska glazba za flautu i glasovir s početka stoljeća ”.

Petar Kovačić – diplomirao je 2001. u klasi Andreja Petrača s odličnim uspjehom.Tijekom studija pohađa trogodišnji tečaj za usavršavanje pri fondaciji Romano Romanini u Bresciji (Italija), pod vodstvom violončelista Maria Brunella. Godine 2001. upisuje Hochschule für Musik Saarbrückenu (Njemačka), gdje nastavlja studij violončela u klasi prof. Gustava Riviniusa. Godine 2003. diplomira s najvišim ocjenama te upisuje poslijediplomski studij, također u klasi prof. G. Riviniusa. 2005. g. uspješno završava poslijediplomski studij.

Dobitnik je prvih nagrada na državnim natjecanjima 1996. i 1998. godine,te I.nagrade na natjecanju Alpe Adria 1999.u Goriziji (Italija). Godine 2000. osvojio je I. mjesto na ” Natjecanju riječkih glazbenika ” te posebnu nagradu žirija za najbolje izvedenu skladbu (Suita za violončelo solo G. Cassadoa). U akademskoj godini 2000.- 2001. dobio je Dekanovu nagradu a 2003. g. osvojio je II. nagradu na međunarodnom natjecanju Walter Gieseking u Saarbrückenu (Njemačka). Od 2003. djeluje u HNK “Ivan pl. Zajc” kao solo cellist Riječke opere.

Kao solist nastupio je s komornim orkestrom Windstrings (Zagreb), sa Zagrebačkom filharmonijom, sa Simfonijskim orkestrom opere HNK “Ivan pl. Zajc” iz Rijeke, Riječkom filharmonijom te Dubrovačkim simfonijskim orkestrom.

 

Trio Osor