25.ožujak.2010 u 20 sati.

Program:
Dora Pejačević (1885 – 1923):

Blumenleben, Op. 19: Veilchen/ Rose/ Maiglöckchen/ Lilien/
Chrysanthemen
Valse de Concert, Op. 21
Franz Liszt (1811 – 1886):

Les Cloches de Genève
Nocturne
Verdi Rigoletto: Konzert-Paraphrase
Fryderyk Chopin (1810 – 1849):

Nocturne cis-Moll, Oeuvre posthume
Polonaise A-Dur, Op. 40 Nr. 1
Walzer f-Moll, Op. 69 Nr. 1
Walzer Des-Dur, Op. 64 Nr. 1
Walzer e-Moll, Oeuvre posthume
Franz Liszt (1811 – 1886):

III. Rhapsodie Hongroise, B-Dur
VI. Rhapsodie Hongroise, Des-Dur

Ulaz na koncert je besplatan.

 

O izvođaču:

Željko Vlahović

Rođen je 21. 3. 1973. godine u Zagrebu.
Već u dobi od 22 godine završava Muzičku akademiju u Zagrebu u klasi prof. Zvjezdane Bašić, a da bi samo godinu kasnije završio i Hochschule für Musik und darstellende Kunst u Grazu, klasa prof. Thomasa Duisa, koju je pohađao paralelno.
Obje Akademije završava sa najvišim ocjenama.
Još u to vrijeme njegova koncertantna aktivnost bila je vrlo značajna, svirajući i nastupajući diljem Hrvatske i u inozemstvu (Slovenija, Austrija, Njemačka, Italija, Engleska, Nizozemska, Češka, Japan).
Osim čestih solo-recitala, kao i humanitarnih koncerata u Hrvatskoj, za istaknut je i njegov veći broj nastupa uz domaće orkestre – Zagrebačku fiharmoniju, Orkestar Muzičke akademije, Komorni orkestar hrvatske vojske – surađujući više puta s renomiranim dirigentima poput Pavla Dešpalja, Nikolaja Aleksejeva, Zorana Juranića, Igora Gjadrova, Tomislava Uhlika.
Njegov tadašnji rad bio je, između ostalog, dva puta nagrađivan Rektorovom nagradom.
Postdiplomski studij završava 2002. god. na Hochschule für Musik und darsetellende Kunst u Frankfurtu na Majni u klasi prof. Catherine Vickers.
Kao plod dugogodišnjeg rada i intenzivnog bavljenja glazbom Franza Liszta 2004. god. snima svoj prvi CD pod nazivom «Zeljko Vlahovic Piano Franz Liszt» koji je izašao u Berlinu.
To je bilo vrijeme kada se povlači dijelom sa glazbene scene da bi nastavio svoj daljnji rad na sebi, svome programu i razvitku svog vlastitog glazbenog stila i muzičkih namjera…
Poslijednjih dvije godine njegova koncertantna aktivnost je postala vrlo značajna u Njemačkoj gdje je, uz ostale nastupe, nastupio gotovo u svim najvećim tamošinjim koncertnim dvoranama: Konzerthaus Berlin, Laeiszhalle Hamburg, Tonhalle
Düsseldorf, Konzerthaus Bremen, Liederhalle Stuttgart, Dr. Oetcker Halle Bielefeld…
Njemačka kritika, oduševljena njegovim glazbenim izrazom i pijanističkim mogućnostima, prozvala ga je «Virtuozom poezije» i «Pjesnikom među pijanistima».